fukkswag.blogg.se

'' Jorden är till för alla''

För han är bäst, försök & överträffa det

Kategori: Sånt som är bra

Förr eller senare visste jag att jag skulle lägga upp ett logginlägg om killen i mitt liv! Det började ganska vanligt.. Vi träffades i skolan när jag började gymnasiet, han gick i 3:an på min linje, jag tycke redan i början att han var den sötaste kille jag någonsin har sett. Vid den tiden var jag ganska sårad och sa att jag ALDRIG någonsin skulle lova ut mitt hjärta till någon!! Men han bara stod där och såg söt ut. Jag trodde att jag inte hade en chans, att det inte ens var en ide att jag la ner tid på han, han spelade ju i en helt annan liga än mig.. Men sen så började vi ses utanför skolan, som på fester, och på stan, och ja jag tror på ödet, så jag började öppna ögonen mer för han. Tiden gick och han fick mitt nummer på ett smart sätt, som den charmör han är, och det slutade med att jag nu är världens lyckligaste tjej, vi har snart vart tillsammans i 1år och vi har gått igenom sjukt mycket tillsammans, och det har bara gjort oss starkare, så nu kan inget riva ner det vi har! och det vet jag, för sånt vet man. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna säga
-Det här är min sambo, och jag Älskar han!!
2011-21 december<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: