fukkswag.blogg.se

'' Jorden är till för alla''

Jag Får Liksom Ingen Ordning

Kategori: Livet

Dagen har varit bra, det har varit mycket att göra så har inte hunnit göra ett enda inlägg!! men bättre sent än aldrig, brukar jag säga :)
 
Eller dagen har varit sådär... Jag och skolan passar inte riktigt ihop, har tänkt att hoppa av flera gånger bara denna termin, men jag måste lära mig att hålla ut, jag har ju bara tre terminer kvar... Men det är så svårt, jag hatar skolan, visst det är kul att vara på hantverk, där är det skit skoj! Men att ha de vanliga ämnena är tragiskt tråkigt, speciellt när man har lärare som är tragiska!!! Men jag vill ju inte heller att de ska tro att de vann över mig, så jag stannar kvar! jag ger mig inte första hand!
 
 
Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt,
det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: