fukkswag.blogg.se

'' Jorden är till för alla''

Hur dom än försöker

Kategori: Sånt som är bra

Att ligga hemma och vara Sjuk är som att vara halvt död..
Man ligger bara i säng och gör inte ett skit, man kolla på samma filmer om och om och om och igen..

Faktiskt så gillar jag gå till skolan, det är ju där allt händer, det var du där jag träffade mina vänner, och min kille☺
Tänk vilken troligt liv det faktiskt hade vart utan skolan!
Visst jag vet att skolan kan suga, men lärare som tjatar och läxor som ska lämnas in, men ändå, man har haft rätt så för jävla kul i skolan ändå!!

Men som sagt nu är jag inte i skolan utan hemma med fetaste migrän-anfallet... Men livet har ju lite motgångar ibland..

Hoppas ni är friska en fin torsdag som denna

-see ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: