fukkswag.blogg.se

'' Jorden är till för alla''

När blir allt okej?

Kategori: Livet

Att vänta på att saker och ting ska ändra sig självt är som att vänta att gräset ska blir rosa av sig självt, men om man lägger sig i då blir det ännu värre, och bryr mig sig inte så är man kallhjärtat....

Jag är en sån person som är jätte bra på att hjälpa andra, jag hjälper min nära och kära hela tiden!
Men när det kommer till mig själv, då är det bara helt stilla, jag vet inte vad som är upp och ner eller rätt och fel.
Det är så himla svårt... Och allt man vill är att göra det rätta, men vad är det?

Men min mamma har alltid sagt: På något viss så löser det alltid sägs! Även om det kanske är på ett sånt sätt att någon blir ledsen, men det fixar sig ju alltid!!

Hoppas mina ord för er där ute som har det lite svårt nu var lärorika!!

-see ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: