fukkswag.blogg.se

'' Jorden är till för alla''

IM BACK!

Kategori: Livet

Nu har jag äntligen tagit tummen ur röven och återskapat min gamla blogg,
fast nu är en lite bättre och lite snyggare!!
Och även fast detta är min gamla blogg kommer ni få läsa om massor nya roliga saker!!
Som mina gamla läsare säkert vet så hade jag långa dreads förr, men de är borta med vinden!!
 
Och som de flesta vet så är jag i Strömstad över lång helgen,
men åker hem imorgon för att skolan börjar åter på måndag igen...
 
 
Dagen:
Idag har jag faktiskt (Tro den som vill) köpt mig en klänning!!
Och det var inte för att min mamma tjatade, utan för att jag själv ville! Så jag gick helt av mig självt in på H&M och köpte mig en lång klänning!!
 
Och nu står det film på schemat, med min underbara pojkvän, Grave Encounters 1-2, mycket bra filmer!! Hoppas ni inte har gett upp hoppet på min blogg, jag kommer att vara lika uppdaterad som förr så ni alltid kommer att ha något att läsa som! :)
 
-See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: